.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
70درصد قهرمانان مازندران روستايي هستند

مدیرکل تربیت بدنی مازندران گفت: هم اکنون 70 درصد قهرمانان و افتخارآفرینان ورزشی این استان روستایی هستند.

نصرالله پریچهره عصر شنبه در حاشیه انعقاد تفاهمنامه همکاری دستگاه ورزش استان با با سپاه کربلای مازندران در سالن اجتماعات بانک ملی ساری ترویج فرهنگ ورزش و همگانی کردن ورزش را شعار امسال سازمان تربیت بدنی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: هزار و 750 روستا برابر با نیمی از روستاهای مازندران دارای شورای ورزش هستند.

رئیس دستگاه ورزش مازندران با بیان اینکه همکاری بین پایگاه های مقاومت بسیج با تربیت بدنی سبب توسعه دوچندان ورزش در روستاها خواهد شد، ادامه داد: 70 درصد قهرمانان مازندران روستایی هستند.

پریچهره به توسعه ورزش در بین زنان اشاره کرد و گفت: 17 مدال جهانی آسیایی ورزش مازندران را سال پیش توسط زنان ورزشکار کسب شود نشانه حضور آنان در عرصه ورزش است.

وی ساخت 41 سالن ورزشی چند منظوره در سفرهای استانی دولت نهم برای روستاییان مازندران را یک اقدام اساسی در توسعه ورزش روستاها عنوان کرد و گفت: در سالهای اخیر به دلیل توجه به ورزش، روستاییان از حالت تماشاگر به عرصه میادین ورزشی سوق یافته که در آینده نزدیک ورزش روستاهای مازندران چندین برابر رشد خواهد کرد.

به گزارش مهر، تفاهمنامه منعقده فی مابین تربیت بدنی و سپاه کربلای مازندران به منظور تقویت ورزش روستاها با حضور روئسای تربیت بدنی، شورای ورزش روستا و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج استان مازندران در هشت بند امضا شده است.

مساعدت های مشترک مالی و غیر نقدی، تشکیل مشترک شورای ورزش، بهنیه سازی فضای ورزشی، تعیین سبد کالای ورزشی تا سقف یک میلیون ریال، برگزاری جلسات مشترک و توجه ویژه به ورزش همگانی از جمله بندهای این تفاهمنامه است.

مازندران 125 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.